BEOSAPUN proizvodi - spoj atraktivnosti, kvaliteta i ekonomičnosti

BEOSAPUN proizvodi - spoj atraktivnosti, kvaliteta i ekonomičnosti

Branislav Mihajlović: RESOR je posvećen održavanju zdravog poslovnog i životnog okruženja

BEOGRAD, 02.12.2022

Prozvodi ove domaće kompanije iz Gadžinog Hana kod Niša prepoznati su i na ulicama Bugarske, BiH, Severne Makedonije, Crne Gore, a od prošle godine i u Hrvatskoj. Jubilej – 30 godina uspešnog rada proslavljen je otvaranjem proizvodnog pogona sa novih 30 radnih mesta.

Otvoren pogon kontejnera za ambalažni otpad

Naš sagovornik ističe da je "Resor" u vreme pandemije uspeo da proizvede sve što je bilo ugovoreno i da pokrene novi proizvodni program, proizvodnju kontejnera. U njemu je obezbedjeno 30 novih radnih mesta. MiIhajlović kaže da je kupovina domaćih proizvoda višestruko korisna. "Danas je kupovina domaćih proizvoda važnija nego ikad. Za ekonomiju svake zemlje, pa tako i naše, od presudnog značaja je kupovina domaćih proizvoda jer to ima višestruku korist. Moramo uvek imati u vidu da se svaki dinar koji se potroši za kupovinu domaćih proizvoda automatski vraća domaćoj privredi", naglašava Mihajlović.

Regionalni lider u proizvodnji komunalnih vozila - "Resor", poznat je po tome što gradovi i opštine na jednom mestu mogu da pronadju sve što im je potrebno za uredno održavanje čistoće i zaštitu životne sredine. Branislav Mihajlović, vlasnik ove kompanije kaže za Privredni.rs i "Zelenu ekonomiju" da je ona posvećana obezbeđivanju zdravog poslovnog i životnog okruženja i da teži ka stvaranju održivih rešenja za očuvanje životne sredine. 

Ove godine obeležavate vredan jubilej - 30 godina od osnivanja. Predstavite nam ukratko "Resor" danas i njegovo mesto na tržištu Srbije i regiona? 

Kompanija "Resor" je danas, nakon tri decenije postojanja i uspešnog poslovanja na tržištu izrasla u regionalnog lidera u oblasti proizvodnje komunalne opreme, a postali smo poznati po tome da gradovi i opštine mogu pronaći na jednom mestu sve što im je potrebno za besprekorno održavanje čistoće u cilju zaštite životne sredine. Naši proizvodi se plasiraju u preko 100 gradova i opština sirom Srbije, kao i zemljama zapadnog Balkana. Kažu da se dobar glas daleko čuje, a prozvodi naše kompanije postali su prepoznatljivi na ulicama Bugarske, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Crne Gore, a od prošle godine i na ulicama Hrvatske, na šta smo jako ponosni. Proslaviti 30 godina postojanja u Srbiji je veoma značajno za sve nas a posebno za našu zemlju jer svih ovih godina uspešno privređujemo i što je još važnije od svega, stvaramo novu vrednost. Na dan proslave jubileja svečano smo otvorili novi proizvodni pogon koji je otvorio vrata za 30 novih radnika. Osim toga, novi pogon nam je omogućio i povećanje proizovodnih kapaciteta. Budući da smo počeli sa samo tri inženjera i par zaposlenih danas mogu da se pohvalim našim timom od 100 zaposlenih.  

Lideri ste u proizvodnji vozila za komunalnu privredu. Koje vrste komunalnih vozila nudite tržištu? 

Svaki naš prizvod je priča za sebe. Proizvodi se razlikuju najpre prema nameni a onda i prema svim drugim karaktreristikama. U pitanju su standardne nadgradnje autosmećara, autopodizača, autofekalca, autocisterne za vodu i naftne derivate po ADR-u, specijalnih vozila za probijanje kanalizacije, platforme za rad na visini koje se postavljaju na šasijama svetski poznatih proizvođača. Mogao bih u narednim redovima satima da govorim o prednostima svih naših vozila ali bih se usredsredio na najvažniju prednost a to je neophodnost posedovanja ovih proizvoda. Danas svi govorimo o zaštiti životne sredine, a ona nije moguća ukoliko ne postoje odgovarajuća sredstva na raspolaganju. Što je veći broj vozila u jednom voznom parku to je mogućnost za održavanje čiste okoline veća. To se isto odnosi i na ostalu komunalnu opremu, kao što su recimo metalni kontejneri. Što se tiče kvaliteta naših prizvoda, naveo bih samo činjenicu da kod nas na redovan servis stižu naša vozila koja su u eksloataciji preko 15 godina i koja su u odličnom stanju. Dodao bih neophodnost redovnog održavanja vozila koje inače produžava vek eksploatacije vozila. Ono na šta mi ne možemo da utičemo to je svakako svest ljudi i loše rukovanje otpadom, te tako često ljudi u kontejnere bacaju otpad koji nije predviđen za takvu vrstu odlaganja, pa se nerado suočavamo sa sanacijom oštećenja. 

Poseban značaj dajete domaćim dobavljačima i time doprinosite razvoju domaće privrede. Kako ocenjujete značaj te saradnje? 

Naši proizvodi su među prvima dobili žig “Čuvarkuća” koji predstavlja dokaz da su naši proizvodi potvrđenog kvaliteta i da su nastali od sirovina domaćeg porekla kao i znanja i sposobnosti svih zaposlenih. Ovde bih istakao da kada neko kupuje naš proizvod sa žigom "Čuvarkuća“ znači, ne samo da je taj proizvod stvoren u našoj zemlji, već i da sadrži i druge vrednosti koje su satkane u proizvodu a to su znanje, ideja, trud, ulaganje, inovacije, ljubav prema poslu kao i odricanje. Ja uvek i radije biram da izbor dobavljača bude naš pa makar i po većoj ceni jer je to upravo ono za šta se i ja zalažem – kupovina domaćih sirovina. Na ovaj način svi zajedno dajemo podsticaj i podižemo ukupnu snagu privrede naše zemlje. Svedoci smo posledica koje je ostavila pandemija Covid. Štiteći svoje zaposlene i zajednicu preuzeli smo odgovornost da u teškim trenucima obezbedimo uslove za upošljavanje dodatne radne snage. U tom periodu smo uspeli da proizvedemo sve što je bilo ugovoreno i da pokrenemo novi proizvodni program, proizvodnju kontejnera. Ovo je još jedan dokaz da jedino domaća prozivodnja može da nas sačuva. Danas je kupovina domaćih proizvoda važnija nego ikad. Zato moramo razviti tu kulturu u kupovini, što nikako ne znači da se to kosi sa patriotizmom i sličnim pobudama, već je kupovina domaćih proizvoda mnogo više od toga. Za ekonomiju svake zemlje, pa tako i ekonomiju naše zemlje, od presudnog značaja je kupovina domaćih proizvoda jer to ima višestruku korist. Moramo uvek imati u vidu da se svaki dinar koji se potroši za kupovinu domaćih proizvoda automatski vraća domaćoj privredi. Upravo taj ciklus kretanja novca objašnjava opravdanost izbora.  

Da li kupci mogu da nabave i vozila po narudžbini, u skladu sa svojim poterbama?  

Svaki naš proizvod, iz iste grupe proizvoda, deluje isto, međutim, svi oni se međusobno jako razlikuju. Razliku čine upravo posebni zahtevi kupaca. U razvoju proizovda nema ograničenja te tako, naš razvojni tim inženjera je u mogućnosti da ispuni svaki poseban zahtev kupca, čak i nešto što se čini nemogućim. Politika rasta i razvoja naše kompanije zasnovana je na stručnom, vrednom i kontinuiranom radu svakog pojedinca. Fokusirani smo na kontinuirano osluškivanje tržišta i dostizanja tržišnih ciljeva. Postavljeni ciljevi se često nadmašuju. Naši dalji planovi baziraju se na kontinuirano investiranje i inoviranje proizvodnog programa kao i primarno širenje tržišta.  

U čemu se ogleda vaša podrška lokalnoj zajednici kada je reč o očuvanju životne sredine?    

Naša kompanija je posvećana obezbeđivanju zdravog poslovnog i životnog okruženja. Težimo ka stvaranju održivih rešenja za očuvanje životne sredine. Veliki udeo u tome ima naš proizvodni program kao ideja vodilja ove aktivnosti. Sve naše proizvodne aktivnosti uvažavaju ekološke principe, tehničku sigurnost kao i zdravlje ljudi. U svom proizvodnom procesu koristimo proverene održive materijale. Uvažavajući savremene trendove u društvu težimo da uvek odgovorimo na sve potrebe tržišta kroz rešavanje problema odlaganja komunalnog otpada i njegovu reciklažu kako bi omogućili ekološki čistu i zdravu životnu sredinu. Osim toga, učesnici smo brojih “zelenih – eko” inicijativa i time direktno diprinosimo razvoju svesti ljudi kao i pomoći lokalnoj zajednici. Vodimo se time da budemo primer zajednici u kojoj poslujemo ali i društvu u celini. 

 


 

 

 

 

D.Delić